Były sobie cudo fantastyczne Dni Fantastyki 2023


Minęła już chwila, a nawet dwie od Dni Fantastyki 2023! Muszę w tym miejscu podziękować wszystkim, którzy organizują ten pozytywnie odjechany, coraz dłuższy i coraz bardziej wypakowany atrakcjami festiwal! Dziękuję także za możliwość wszelkich spotkań przy okazji prelekcji i paneli! Tym razem opowiadałem Wam o soundtrackach z filmów fantasy, ględziłem także na temat humoru w historiach spod znaku magii i miecza, a na dokładkę - panelowałem razem z Bartkiem Czartoryskim i Jakubem Ćwiekiem na temat istnienia, czy też po prostu - krytyki istnienia posthorroru. Dzięki za fajne plotki, pogaduchy i dyskusje, a także za możliwość podzielenia się z Wami moimi książkami. Pogoda dopisała, a ja wróciłem do domu z nowymi plakatami i toną dodatków do Warhammera :-) Dni Fantastyki forever!  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polecam książki z księgarni Legimi: Brad Stone - "Sklep, w którym kupisz wszystko. Jeff Bezos i era Amazona"

Polecam książki z księgarni Legimi: Arturo Perez-Reverte, "Ostatnia bitwa Templariusza".

Polecam książki z księgarni Legimi: Bożena Fabiani "Gawędy o sztuce" wiek XV-XVI