Marketing literacki - porady #1

Dobry TIP zarówno dla autorów o uznanej pozycji, którzy chcą podnieść swoją sprzedaż, jak i dla debiutantów. Internet 2.0 to miejsce, w którym Czytelnicy znakomicie się organizują, szybko przekazują sobie informacje o nowościach i promocjach, a jednocześnie liczą na to, aby jak najwięcej dostać za darmo (przyzwyczajają nas do tego działania takich aplikacji jak Spotify, czy portali pokroju Youtube). Reakcja pisarza powinna być natychmiastowa i konkretna - jeżeli tylko możecie, wypuszczajcie do sieci jak najwięcej darmowych ebooków w najpopularniejszych formatach, z profesjonalnie zrobioną okładką, odpowiednim składem i korektą. Broń Boże nie chodzi o całe powieści - oddajcie w ręce Czytelników darmowe opowiadania, w których zareklamujecie swoje komercyjne pozycje i zostawicie przekierowania, linki do swoich stron i mediów. Ebooki umieszczajcie w największych serwisach (Nexto, Virtualo, Woblink itd.) - każdy z nich ma miejsce na darmowe tytuły, których ściągalność jest przeogromna. Z faktu oddania w ręce Czytelników darmowego ebooka zróbcie wydarzenie medialne - poinformujcie o tym stosowne media. Takie działanie to znakomita inwestycja na przyszłość - w sieci bowiem nic nie ginie, a Czytelnicy będą trafiali na Wasze darmowe teksty jeszcze przez długie lata. Przykład - proszę bardzo:http://swiatczytnikow.pl/opowiadania-nominowane-do-nagrody-zajdla-w-czesci-za-darmo/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polecam książki z księgarni Legimi: Brad Stone - "Sklep, w którym kupisz wszystko. Jeff Bezos i era Amazona"

Polecam książki z księgarni Legimi: Arturo Perez-Reverte, "Ostatnia bitwa Templariusza".

Polecam książki z księgarni Legimi: Bożena Fabiani "Gawędy o sztuce" wiek XV-XVI