Festiwal fantastyki Pyrkon 2016 - zaliczony!

W czasie tegorocznej edycji Pyrkonu, miałem przyjemność poprowadzić dwie prelekcje - jedną na temat pulpowych herosów sprzed niemal stu lat i drugą, bardziej antropologiczną, która dotyczyła magii i obrządków związanych z cmentarzami. Frekwencja - jak to zwykle bywa na Pyrkonie, była wręcz oszałamiająca i zarazem, bardzo sympatyczna! Dzięki wszystkim za możliwość spotkania i wspólnej zabawy! Razem ze mną na festiwal przybyły (dosłownie w torbie na plecach!) pierwsze wydrukowane egzemplarze powieści o przygodach Tequili, czyli "Liczby Bestii". Książka znalazła miejsce na zaprzyjaźnionym stoisku Strefy Komiksu/Magazynu Fantastycznego i kto ją wypatrzył, ten brał - zwykle w pakiecie z komiksem. Kilka egzemplarzy udało się rozdać, dzięki konkursom, które organizowałem na koniec prelekcji. Co więcej? Pogadałem ze starymi znajomymi, cyknąłem ze sto zdjęć i okupiłem się w książki, gry planszowe oraz komiksy. Pyrkon 2016 mocno udany! 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polecam książki z księgarni Legimi: Brad Stone - "Sklep, w którym kupisz wszystko. Jeff Bezos i era Amazona"

Polecam książki z księgarni Legimi: Arturo Perez-Reverte, "Ostatnia bitwa Templariusza".

Polecam książki z księgarni Legimi: Bożena Fabiani "Gawędy o sztuce" wiek XV-XVI