Fantastyczne imprezy: Był sobie raz na zawsze Polcon 2016!

Na sierpniowym Polconie byłem niestety krótko i jak zawsze w biegu. Udało mi się zaciekawić kilka miłych dusz prelekcją na temat pulpy i grozy w radiu (rozdałem kilka "Tequil"), wziąłem udział w panelu na temat Gotycyzmu w popkulturze (wraz z Sylwią Błach, Karoliną Kaczkowską i Aleksandrą Janusz-Kamińską) i wpadłem na mojego idola, mistrza grafiki - przewspaniałego i jak się okazało, przesympatycznego, Chrisa Achilleosa. Kilka bonusowych zdjęć znajdziecie na moim Instagramie


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polecam książki z księgarni Legimi: Brad Stone - "Sklep, w którym kupisz wszystko. Jeff Bezos i era Amazona"

Polecam książki z księgarni Legimi: Arturo Perez-Reverte, "Ostatnia bitwa Templariusza".

Polecam książki z księgarni Legimi: Bożena Fabiani "Gawędy o sztuce" wiek XV-XVI